پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

درباره هدیه تبلیغاتی

تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی

درباره هدیه تبلیغاتی

۹۴ بازديد
درباره هدیه تبلیغاتی
 

درباره هدیه تبلیغاتی

شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین عوامل جلب توجه مشتری است که می تواند اثر زیادی در بخاطر سپردن محصول یا خدمات داشته باشد بنابراین انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، بکار گیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است

و با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از مشتریان یا همکاران بکار رفته و بسیاری از آنها از هدیه تبلیغاتی خود استفاده می کنند، ارائه هدیه ای خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خوشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغ کننده در او می گردد. به همین دلیل بهترین انتخاب ها با توجه به هزینه مورد نظر ، تعداد و نوع و جایگاه مخاطبین همواره سخت و احتیاج به دقت بیشتری است تا بتوانیم تاثیرگذاری بیشتری از هدیه تبلیغاتی و بازخورد آن بدست آوریم . در این راستا بهتر آنست که هر مجموعه ای بر اساس دیدگاه و برنامه هدفمندی که از پیش تعیین گردیده اقدام به تهیه و ارائه هدایای تبلیغاتی جدید و یا هدیه تبلیغاتی خاص یا هدایای تبلیغاتی خلاقانه و مفید نماید و یا بر اساس کمپین و برنامه های تبلیغاتی که توسط کارشناسان طراحی گردیده است تا بهترین نتایج در تبلیغات موازی (مثلا همزمان با پخش تیزر تلویزیونی یا حضور در نمایشگاه و یا برپایی سمینار و مراسم و یا تبلیغات اینترنتی و ...) با بیشترین میزان تاثیرگذاری حاصل گردد.

 

هدایای تبلیغاتی در واقع یک روش نوین تبلیغاتی  برای تشکر و قدر دانی از انتخاب و اعتماد مشتریان به شما می باشد. هدایای تبلیغاتی را می توان یادگاری های کاربردی در نظر گرفت که نام، نشان و آرم تجاری شما وهمچنین محصولات و خدمات شما را به گونه ای موثر در ذهن مشتریان حک می کند و یا به عبارتی دیگر  هدایای تبلیغاتی یکی از مهمترین عوامل جلب توجه می باشد که میتواند اثر زیادی در به خاطر سپردن محصولات و خدمات شما داشته باشد. حال به این نکته هم باید توجه کرد که انتخاب صحیح نوع هدایای تبلیغاتی و به کارگیری خلاقانه در انتخاب یا طراحی هدایا و مرتبط بودن آن با محصولات و خدمات شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا بسیاری از مشتریان از هدایای تبلیغاتی خود استفاده می کنند ارائه هدایایی خلاق که مخاطب را به هیجان آورد باعث خشنودی مخاطب و پیدا شدن نگرش مثبت نسبت به تبلیغات کننده در مشتری می شود.
مشتریان اکثرا آگهی های چاپی و الکترونیکی را نگه نمیدارند یا ازخاطر میبرند ولی با ارائه یک هدیه تبلیغاتی حتی کوچک (که می تواند یک خودکار تبلیغاتی یا لیوان تبلیغاتی و ... باشد) که اطلاعات تماس شما روی آن درج شده میتوانید ارتباطی نزدیک و مستقیم و ماندگارتر با مخاطب خود برقرار نمایید... . طبق پژوهش های مستمری که در زمینه هدایای تبلیغاتی انجام شده است در روابط هدیه دهندگان و هدیه گیرندگان ، یافته ها حاکی از این است که شرکت هایی که به مشتریان خود هدایای تبلیغاتی می دهند در مقایسه با شرکت هایی که هدیه نمی دهند دوبرابر شانس تماس گرفتن از طرف هدایا گیرندگان را دارند.

هدایای تبلیغاتی اد گیفت

شرکت هدایای تبلیغاتی ادگیفت با بیش از 10 سال فعالیت مستمر،در زمینه تولیدات و واردات هدایای تبلیغاتی و با تکیه بر هنر و مدیریت صحیح پیوسته کوشیده است متفاوت باشد.
اطلاعات این وب سایت بخشی از هدایای تبلیغاتی شامل خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، خودنویس تبلیغاتی، هدیه تبلیغاتی، ست تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی، کیف تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی، کلاه تبلیغاتی و سایر هدایای تبلیغاتی را در بر می گیرد که پس از آشنایی شما با این خدمات کارشناسان ما فعالیت خطیر مشاوره و معرفی دیگر هدایای تبلیغاتی را با افتخار انجام خواهند داد. هدایای تبلیغاتی ادگیفت با واردات اختصاصی و تولید و پخش انواع هدایای تبلیغاتی و با در دست داشتن بازارهای داخلی و خارجی و به دلیل دارا بودن موجودی کافی محصولات همواره آماده خدمات رسانی فوری به مشتریان می باشد. همیشه تلاشمان بر این است که هدایای تبلیغاتی موجود در سایت با جدید ترین تجهیزات مورد استفاده عموم هم جهت و مناسب باشد، از این رو هدایای تبلیغاتی از قبیل فلش مموری تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، انوع اسپیکر تبلیغاتی و انواع هدایای تبلیغاتی متناسب با نیاز هر مجموعه و مخاطبینش را تامین و پیشنهاد کنیم.سایت هدایای تبلیغاتی ادگیفت با دسته بندی محصولات به بخش های هدایای تبلیغاتی در لوازم اداری، هدایای تبلیغاتی در لوازم التحریر، هدایای تبلیغاتی خاص، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی ، هدایای تبلیغاتی جدید، هدایای تبلیغاتی مهندسین، هدایای تبلیغاتی مدیران و ... سعی در راهنمایی هرچه بیشتر مراجعه کنندگان در انتخاب هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود متناسب با بودجه و مورد استفاده ی هدایای تبلیغاتی را دارد. با توجه به اینکه مراجعه کنندگان  برای پیدا کردن هدایای تبلیغاتی با برند معروف هرچه سریع تر و آسان تر بتوانند هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود را پیدا کنند دسته بندی هدایای تبلیغاتی بر اساس برند های معتبر و معروف نیز در اختیارتان قرار گرفته اند مثلا در قسمت خودکار تبلیغاتی بخشی به عنوان برندها بطور جداگانه قرار گرفته که دسترسی شما را به هر کدام از نمونه های این برندها بطور مجزا میسر می نماید.

 هدیه تبلیغاتی خاص هدیه تبلیغاتی جدید ساعت تبلیغاتی      

 

خوشحال میشیم از پیج چاپ و جعبه سازی ماهم دیدن کنید

remapack@

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.